ტრენინგის მეოთხე დღეს გადავინაცვლეთ მეორე მოდულზე. რის ფარგლებში გავეცანით მოსწავლეთა დაწყვილების ახალ მეთოდებს, მოსწავლეთა საჭიროებების შეფასების ახალი ფორმის დამუშავებას, შევქმენით პრეზენტაცია პროგრამა Power Point-ში დავიმუშავეთ პრეზენტაციის შექმნაზე.
იქედან რაც დღეს გავიარეთ ჩემთვის განსაკუთრებით საინტერესო იყო მოსწავლეთა დაწყვილების მეთოდების განხილვა, ჩემი აზრით მოსწავლე როცა თვითონაც ჩართულია ამ პროცესში უფრო აქტიური, ინტერესიუანია და უძლიერდება შინაგანი მოტივაცია, რამდენი მეთოდი ამოვარჩიე და აუცილებლად გამოვიყენებ იმ კლასებში რომლებსაც ვასწავლი დარწმუნებული ვარ ბავშვებიც ამაში დიდი ხალისით ჩაერთვებიან.
ჩემს მოსწავლეებთან ერთად ხშირად ვაკეთებთ პრეზენტაციებს იმ თემებთან დაკავშირებით რასაც პროგრამულად გავდივართ, ვიზუალურად ჩვენება იმისა რაც უკვე ვისწავლეთ და გავიარეთ უკეთესად გააზრებაში და დამახსოვრებაში ეხმარება მოსწავლეებს.
დღევანდელ ტრენინგზე კიდევ ბევრი საინტერესო წვრილმანი შევმატე ჩემს ცოდნას. მაგ. როგორი უნდა იყოს პრეზენტაციის სტრუქტურა, რა უნდა გაითვალისწინოს მასწავლებელმა პრეზენტაციის შექმნის დროს.
დიდი მადლობა გიორგი ჩაჩუას რომელიც ამ ყველაფერს ძალიან საინტერესოდ გვაწვდის და გვასწავლის!
იქედან რაც დღეს გავიარეთ ჩემთვის განსაკუთრებით საინტერესო იყო მოსწავლეთა დაწყვილების მეთოდების განხილვა, ჩემი აზრით მოსწავლე როცა თვითონაც ჩართულია ამ პროცესში უფრო აქტიური, ინტერესიუანია და უძლიერდება შინაგანი მოტივაცია, რამდენი მეთოდი ამოვარჩიე და აუცილებლად გამოვიყენებ იმ კლასებში რომლებსაც ვასწავლი დარწმუნებული ვარ ბავშვებიც ამაში დიდი ხალისით ჩაერთვებიან.
ჩემს მოსწავლეებთან ერთად ხშირად ვაკეთებთ პრეზენტაციებს იმ თემებთან დაკავშირებით რასაც პროგრამულად გავდივართ, ვიზუალურად ჩვენება იმისა რაც უკვე ვისწავლეთ და გავიარეთ უკეთესად გააზრებაში და დამახსოვრებაში ეხმარება მოსწავლეებს.
დღევანდელ ტრენინგზე კიდევ ბევრი საინტერესო წვრილმანი შევმატე ჩემს ცოდნას. მაგ. როგორი უნდა იყოს პრეზენტაციის სტრუქტურა, რა უნდა გაითვალისწინოს მასწავლებელმა პრეზენტაციის შექმნის დროს.
დიდი მადლობა გიორგი ჩაჩუას რომელიც ამ ყველაფერს ძალიან საინტერესოდ გვაწვდის და გვასწავლის!
Комментариев нет:
Отправить комментарий